Відповіді на
Часті запитання
![]() |
Зверніть увагу! |

![]() |
Механічна обробка циліндрів мотоцикла 1924 Harley-Davidson 1924 |
Конструктивно циліндри мотоцикла Harley-Davidson виконані литтям і представляють одне ціле — циліндр, де рухаеться поршень та головка блоку циліндрів, де дуже оригінально розміщені сідла клапанів сторони «Впуск» і сторони «Випуск».
Конструкція циліндрів мотоцикла Harley-Davidson ранніх випусків така, що клапанний механізм знаходиться збоку глухого циліндра, див. фото 1(А). В клапанному механізмі впускний клапан розміщений в окремому корпусі в головці циліндрів, див. фото 2 (Б), а випускний клапан посажений глибоко в тілі головки циліндрів див. фото 3 (В), при такому розміщенні в работі клапани «Впуск» та «Випуск» переміщуються назустріч один одному.
На фото 3 буквою (В) позначена робоча поверхня сідла клапана зі сторони «Випуск» до механічної обробки. З допомогою високоточного верстата NEWEN GII з використанням подовженого патрона та профільного фасонного різця була виконана механічна обробка сідел клапанів зі сторони "Випуск", що знаходиться глибоко в тілі головки циліндра. На фото 4 представлений процес механічної обробки глибокопосаженого сідла «Випуск».
На фото 5 (В1) зображений результат механічної обробки сідла «Випуск». Для якісного та надійного кріплення циліндра мотоцикла Harley-Davidson на пристосуванні верстата NEWEN GII виконана додаткова базова деталь. Клапанний механізм зі сторони «Впуск» має цікаве конструктивне рішення. Корпус з клапаном встановлені на рабоче місце в цилиндрі, добре видно на фото 2 (Б). Вузол впускного клапана має конструктивно знімаємий корпус. Тому профілювання робочої та допоміжної фасок сідла клапана «Впуск» виконувалось на верстаті NEWEN Epoc. На фото 6 показана схема зажиму корпусу на рабочому столі верстата NEWEN Epoc та точкова схема різання, це дозволило виконати роботу швидко та на високому рівні якості. Другим етапом механічної обробки булоло хонінгування цилінда під ремонтний поршень. Припуск на хонінгування 1 мм.
Процес хонінгування циліндрів виконувався на хонінгувальному верстаті Rottler НР7А. Схема механічної обробки представлена на фото 7. Хонінгування циліндра виконано в спеціальному пристосуванні для хонінгування так званих «мокрих» гільз циліндрів з виготовленням додаткової базової деталі для кріплення оброблюваного циліндра, мотоцикла Harley-Davidson. Операція виконана якісно з витримуванням сучасних технічних вимог операції хонінгування, забезпечивши діаметр в розмір 82,00 с допуском +0,005 мкм, геометрію циліндра 0,01 мм, шорсткість поверхні 0,8 мкм (0,6...1,0 мкм допуск для бензину) та відсоток розкритого, кулевидної форми, графіту не менше 20% (була проведена обов’язкова операція «кранцювання» хонінгувальними щітками).
Наше обладнання фірм Rottler НР7А, NEWEN GII, NEWEN Epoc дозволяє з високою якістю виконати механічну обробку практично будь-яких деталей двигунів внутрішнього згорання, як сучасних випусків, так і ранніх раритетних екземплярів.
Конструкція циліндрів мотоцикла Harley-Davidson ранніх випусків така, що клапанний механізм знаходиться збоку глухого циліндра, див. фото 1(А). В клапанному механізмі впускний клапан розміщений в окремому корпусі в головці циліндрів, див. фото 2 (Б), а випускний клапан посажений глибоко в тілі головки циліндрів див. фото 3 (В), при такому розміщенні в работі клапани «Впуск» та «Випуск» переміщуються назустріч один одному.
На фото 3 буквою (В) позначена робоча поверхня сідла клапана зі сторони «Випуск» до механічної обробки. З допомогою високоточного верстата NEWEN GII з використанням подовженого патрона та профільного фасонного різця була виконана механічна обробка сідел клапанів зі сторони "Випуск", що знаходиться глибоко в тілі головки циліндра. На фото 4 представлений процес механічної обробки глибокопосаженого сідла «Випуск».
На фото 5 (В1) зображений результат механічної обробки сідла «Випуск». Для якісного та надійного кріплення циліндра мотоцикла Harley-Davidson на пристосуванні верстата NEWEN GII виконана додаткова базова деталь. Клапанний механізм зі сторони «Впуск» має цікаве конструктивне рішення. Корпус з клапаном встановлені на рабоче місце в цилиндрі, добре видно на фото 2 (Б). Вузол впускного клапана має конструктивно знімаємий корпус. Тому профілювання робочої та допоміжної фасок сідла клапана «Впуск» виконувалось на верстаті NEWEN Epoc. На фото 6 показана схема зажиму корпусу на рабочому столі верстата NEWEN Epoc та точкова схема різання, це дозволило виконати роботу швидко та на високому рівні якості. Другим етапом механічної обробки булоло хонінгування цилінда під ремонтний поршень. Припуск на хонінгування 1 мм.
Процес хонінгування циліндрів виконувався на хонінгувальному верстаті Rottler НР7А. Схема механічної обробки представлена на фото 7. Хонінгування циліндра виконано в спеціальному пристосуванні для хонінгування так званих «мокрих» гільз циліндрів з виготовленням додаткової базової деталі для кріплення оброблюваного циліндра, мотоцикла Harley-Davidson. Операція виконана якісно з витримуванням сучасних технічних вимог операції хонінгування, забезпечивши діаметр в розмір 82,00 с допуском +0,005 мкм, геометрію циліндра 0,01 мм, шорсткість поверхні 0,8 мкм (0,6...1,0 мкм допуск для бензину) та відсоток розкритого, кулевидної форми, графіту не менше 20% (була проведена обов’язкова операція «кранцювання» хонінгувальними щітками).
Наше обладнання фірм Rottler НР7А, NEWEN GII, NEWEN Epoc дозволяє з високою якістю виконати механічну обробку практично будь-яких деталей двигунів внутрішнього згорання, як сучасних випусків, так і ранніх раритетних екземплярів.